Skarga Klienta Banku

Witam Serdecznie,
  Jako Klient Państwa banku jestem głęboko poruszony troską i dbałością o
  mnie w tych ciężkich dla bankowości czasach.
  Z ogromną radością przywitałem zaproszenie do grona
  WYSELEKCJONOWANYCH,WYBITNYCH i SPECJALNYCH klientów państwa banku.
  Przepustka do tego swiata VIP-ów w formie SREBRNEJ karty kredytowej dotarła
  do mnie bezpośrednio za pośrednictwem niezawodnej Poczty Polskiej.
  Bycie VIP-em, osobą nagrodzoną lub wyróżnioną niesie ze sobą wiele
  korzyści. Taka nobilitacja sama w sobie powinna być powodem do dumy i
  radości.
  Pewnie by i była… Jak na razie jedyna korzyść to korzyść BANKU BPH w
  postaci 4,50zet za "obsługę karty"
  Czymże jest jednak taka symboliczna opłata dzięki której można stac  się
  VIP-em.!!
  Osobowością wybitną, ze zdaniem której wszyscy się liczą .. No bo jak nie
  liczyć się ze zdaniem VIP-a!! .
  Otóż okazuje się, iż głownie BANK BPH-a VIP-a w DUPIE  ma. !!!
  WIELOKROTNIE informowałem, iż NIE JESTEM ZAINTERESOWANY żadną kartą
  kredytową!!!!
  ŻADNĄ oznacza ŻADNĄ ani dla siebie, mojej firmy, mojego kota ani chomika!!!
  Po prostu żadną!!!!
  Osoby nadal nie rozumiejące określenia ŻADNA odsyłam do encyklopedi lub
  słownika jezyka polskiego.!!!!!
  Jakież było moje zdumienie gdy pewnego pięknego poranka otrzymałem Pocztą
  ten /dla niektórych/ plastikowy przedmiot pożądania.
  W liscie podpisanym przez samego prezesa /sratatata/  było stwierdzenie, iż
  teraz wystarczy tylko abym udał się do oddziału i AKTYWOWAŁ kartę.
  Do żadnego oddziału się nie udałem, a aktywacja karty polegała na
  przecieciu jej na pół nożyczkami i wywaleniu do kosza. /notabene wywalam
  tam wszystko czego nie chce, nie chciałem i o co nie prosilem/
  Jakież było moje zdumienie, gdy logując się w niedziele do systemu SEZAM,
  zauważyłem otwarte subkonto kartowe z limitem 10tys do karty, której NIE
  AKTYWOWAŁEM i o którą NIE PROSIŁEM i której  NIE CHCIAŁEM!!
  Co wiecej z konta osobistego zapewne "zgodnie z tabelą opłat i prowizji"
  ściągnięto mi 4,50 zł tytułem "obługa karty " tak, tak, dokladnie tej
  samej karty której nie chciałem i o którą nie prosiłem !!!!
  Sytuacja ta jest BULWERSUJĄCA i wybitnie NAGANNA!!
  W dupie /bez przeproszenia/ mam 4,50 zeta natomiast nie zgadzam się na
  traktowanie mnie jak IDIOTY i IMBECYLA.
  Nie wnikam czyja to WINA. PODKREŚLAM, iż z obsługi PERSONELU bankowego do
  dnia dzisiejszego byłem WYBITNIE zadowolony. Całą tę sytuację odbieram jako
  złodziejska praktykę banku, której to mówie ZDECYDOWANE NIE!
  NINIEJSZYM RZĄDAM i DOMAGAM SIĘ!!!  / nie proszę/ natychmiastowego
  zamknięcia subkonta kartowego ORAZ bezzwłocznego ZWROTU kwoty w wysokości
  4,50 na moje konto bankowe!!!
  Domagam się również:
  a) PISEMNYCH PRZEPROSIN !
  b) usuniecia mojej zgody na otrzymywanie materiałów REKLAMOWYCH z banku
  BPH.
  Sugeruję SZCZEGÓLNE zajęcie się moim postulatem z podpunktu b), gdyż mail ten
  zostanie przeze mnie wydrukowany i zachowany a w sytuacji gdy otrzymam
  jakąkolwiek przesyłkę reklamową od BANKU BPH, poinformuję o tym fakcie
  GIODO. (Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych)
  Pozdrawiam Serdecznie
  Michał Owsiewski
  PS
  We wtorek podstawię pod siedzibe banku mojego Jeepa wraz z kluczykami i
  fakturą za wynajem tego auta na miesiąc! Faktura będzie wystawiona na
  2000 złotych +VAT tytułem "Promocyjne WYPOŻYCZENIE SAMOCHODU" Ja wiem że
  Państwo nie zamawialiście tej usługi. Jeepa Nie chcecie i nie potrzebujecie
  wynajmować. Ale dla Mnie jesteście prawdziwymi mistrzami w sztuce wyłudzania
  kasy za niechciane usługi, .. A każdy mistrz to prawdziwy VIP!! I jako
  VIP-y załapaliście się na specjalna ofertę promocyjną mojej firmy":
  "JEEP na miesiąc za jedyne 2 tysiące"
  Wkrótce planuję szereg nowych promocji, w których weźmiecie jako bank
  udział wbrew swojej woli.. No bo przecież w BPH to normalne prawda ????